Julmarknad 2015

Naturskyddsföreningens Julmarknad var den 5:e December kl:10:00 till 14:00.

Vi hade öppet hus och alla, både medlemmar och icke medlemmar var välkomna.

Som vanligt stog Per, Åke, Ragnar och Arne och välkomnade med kokt korv och bröd på utsidan.

medlemmar

Ragnar längst bak, Barbro, Birgit, Arne, Per, Åke och Eva

Inne i stugvärmen fick alla besökare välja på te, kaffe, glögg plus saft att dricka och lussekatter, pepparkakor plus frukt att äta.medlemmar-2

Lotterna som vi sålde tog fort slut. 1:a, 2:a och 3:e pris drogs av en ung besökare och vinnarna meddelades sedan per telefon av ordförande Eva.

Många fina saker från Arianns fanns också att köpa, medlemmar-4nytt för i år var fina handstickade pannband som Barbro hade gjort och sålde på plats.

medlemmar-3

Det var en fin julmarknad med många trevliga besökare, både gammal som ung tog sig en titt in till den mysiga Lunserudsstugan.

Välkommen åter nästa år!