Årsmöte med Ugglemarker Torsdagen 5 Mars klockan 18:00 Skoghalls Folkets Hus

ÅRSMÖTE MED UGGLEMARKER

Torsdagen 5 mars kl 18 Skoghalls Folkets Hus

Ugglemarker: Tommy Pedersen, fotograf från Karlstad, inleder med att visa stilla och rörliga bilder på ugglor från Hammarö och andra naturmotiv från Värmland.

Efter fika årsmöte som vanligt med verksamhetsberättelse, räkenskaper, beslut om ansvarsfrihet och val till styrelse och andra förtroendeposter. Hör av dig till Barbro Wilhelmsson i valberedningen (barbrowilhelm@gmail.com eller 073 536 76 57) om du själv kan tänka dig att jobba i föreningen eller om du har förslag på någon som du tror är intresserad. Barn och natur, kemikaliefrågor, kommunala planer, hemsidan, klimatfrågan, hotade djur och växter är några områden vi vill ha förstärkning på.

Välkommen till årsmötet!

Styrelsen Hammarö Naturskyddsförening